Ad

Από το Blogger.
 
Τα άρθρα που υπάρχουν στο Simple Mind είναι επι το πλείστων ξένα και αλιευμένα απο άλλες σελίδες στο διαδίκτυο. Μπορείτε να βρείτε την πηγή στην κάτω μεριά του εκάστοτε κειμένου.

Για οποιαδήποτε παρατήρηση, συμβουλή ή ακόμα αν θέλετε να δημοσιεύσουμε κάποιο άρθρο σας μπορείτε να μας στείλετε mail στο masterlista11@gmail.com

Τρίτη, 13 Μαΐου 2014

Υπερ-υπολογιστής μπορεί να συζητήσει οποιοδήποτε θέμα

Ο Watson είναι ένας υπερυπολογιστής, κατασκευασμένος από την IBM, ο οποίος έγινε γνωστός πριν από 3 χρόνια, όταν νίκησε τους καλύτερους παίκτες του αμερικανικού τηλεπαιχνιδιού γνώσεων «Jeopardy!». Τώρα, ο Watson αποκτά ένα νέο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό. Όταν του ζητηθεί να συζητήσει ένα οποιοδήποτε θέμα, ο υπολογιστής μπορεί να σαρώνει αυτόματα τη βάση δεδομένων του για σχετικό περιεχόμενο, να «καταλαβαίνει» τα δεδομένα και να επιχειρηματολογεί τόσο κατά, όσο και υπέρ μιας θέσης. Το σύστημα του Watson θεωρείται το καλύτερο σε φυσική γλώσσα, που αποτελεί επίτευγμα της τεχνητής νοημοσύνης.
Κατά τη διάρκεια επίδειξης της ικανότητας του υπολογιστή να συζητά οποιοδήποτε θέμα σε φυσική γλώσσα, του ζητήσει να παρουσιάσει επιχειρήματα υπέρ και κατά της πώλησης βίαιων βιντεοπαιχνιδιών σε ανήλικους. Αφού ολοκλήρωσε το σκανάρισμα της Wikipedia για σχετικές πληροφορίες, ο Watson απάντησε: «Θα ήθελα να θέσω τα ακόλουθα σημεία για την υποστήριξη του θέματος. Η έκθεση σε βίαια βιντεοπαιχνίδια οδηγεί σε έντονη διέγερση, σκέψεις και συναισθήματα που σχετίζονται με την επιθετικότητα, καθώς και μειωμένη κοινωνική συμπεριφορά. Επιπλέον, αυτά τα βίαια παιχνίδια στην πραγματικότητα προκαλούν τους εφήβους να διαπράξουν πράξεις επιθετικότητας στην πραγματική ζωή. Τέλος, τα βίαια βιντεοπαιχνίδια μπορούν να αυξήσουν την επιθετικότητα των παιδιών. Από την άλλη πλευρά, θα ήθελα να προσέξετε τους ακόλουθους ισχυρισμούς που προβάλουν αντιρρήσεις στο θέμα. Η βία στα βιντεοπαιχνίδια δεν συνδέεται με σχέση αιτίου-αιτιατού με επιθετικές συμπεριφορές. Επιπλέον, τα περισσότερα παιδιά που παίζουν βιντεοπαιχνίδια δεν εμφανίζουν προβλήματα. Τέλος, η χρήση βιντεοπαιχνιδιών αποτελεί τμήμα μιας ομαλής κοινωνικής ζωής ενός έφηβου αγοριού». Η παραπάνω απάντηση δεν ήταν απλή και χωρίς «σκέψη» ένωση προτάσεων που αντιγράφηκαν από άρθρα της Wikipedia. Αντίθετα, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, ο Watson έψαξε τις πηγές για σχετικές πληροφορίες, σκάναρε τα επιχειρήματα υπέρ και κατά της θέσης, επέλεξε αυτά που θεωρούσε ισχυρότερα και κατόπιν κατασκεύασε προτάσεις σε φυσική γλώσσα προκειμένου να μεταδώσει τα νοήματα που είχε επιλέξει.


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!

pygmi.gr

 
Simple Mind © 2011 SpicyTricks & ThemePacific.