Ad

Από το Blogger.
 
Τα άρθρα που υπάρχουν στο Simple Mind είναι επι το πλείστων ξένα και αλιευμένα απο άλλες σελίδες στο διαδίκτυο. Μπορείτε να βρείτε την πηγή στην κάτω μεριά του εκάστοτε κειμένου.

Για οποιαδήποτε παρατήρηση, συμβουλή ή ακόμα αν θέλετε να δημοσιεύσουμε κάποιο άρθρο σας μπορείτε να μας στείλετε mail στο masterlista11@gmail.com

Δευτέρα, 5 Μαΐου 2014

Οι φυτικές ίνες καταπολεμούν το έφραγμα.

Tροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες θα πρέπει να καταναλώνουν τα άτομα που έχουν επιβιώσει εμφράγματος, διότι η διατροφή αυτή συντελεί στην αποκατάσταση της υγείας τους και μειώνει το ενδεχόμενο πρόωρου θανάτου, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση British Medical Journal.



Οι ερευνητές του Τμήματος Επιδημιολογίας της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ, ανέλυσαν στοιχεία που αφορούσαν περισσότερους από 4.000 άνδρες και γυναίκες, που είχαν επιβιώσει μετά από έμφραγμα.

Συγκεκριμένα, όσοι έτρωγαν τις περισσότερες φυτικές ίνες, είχαν κατά μέσο όρο 25% μικρότερο κίνδυνο πρόωρου θανάτου (από οποιαδήποτε αιτία), σε σχέση με όσους έτρωγαν τις λιγότερες. Για κάθε επιπλέον δέκα γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα μειωνόταν κατά 15% ο κίνδυνος θανάτου. Επιπλέον, οι άνθρωποι που έτρωγαν τις πιο πολλές φυτικές ίνες, είχαν 13% μικρότερη πιθανότητα να υποστούν νέο θανατηφόρο έμφραγμα.

Οι φυτικές ίνες, που μπορούν να συντελέσουν στη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης και χοληστερόλης, περιέχονται σε τροφές, όπως φρούτα, λαχανικά, όσπρια και δημητριακά ολικής άλεσης. Επίσης, μπανάνες, καρότα, μήλα, πατάτες και δημητριακά είναι ιδιαίτερα καλές πηγές φυτικών ινών.Οι ειδικοί συνιστούν μια ημερήσια κατανάλωση φυτικών ινών της τάξης των 38 γραμμαρίων. Ενδεικτικά, ένα πορτοκάλι περιέχει περίπου τρία γραμμάρια φυτικών ινών, ένα μπολ δημητριακών δέκα γραμμάρια, ενώ δύο φέτες ψωμί ολικής άλεσης 4,2 γραμμάρια.


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!

www.tovima.gr
agronews.gr

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

 
Simple Mind © 2011 SpicyTricks & ThemePacific.