Ad

Από το Blogger.
 
Τα άρθρα που υπάρχουν στο Simple Mind είναι επι το πλείστων ξένα και αλιευμένα απο άλλες σελίδες στο διαδίκτυο. Μπορείτε να βρείτε την πηγή στην κάτω μεριά του εκάστοτε κειμένου.

Για οποιαδήποτε παρατήρηση, συμβουλή ή ακόμα αν θέλετε να δημοσιεύσουμε κάποιο άρθρο σας μπορείτε να μας στείλετε mail στο masterlista11@gmail.com

Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Προσευχή Ενεργοποίησης

Πάτερ σωτερ δια-Ζευς ελθε, υπέρτατε ιερέ άρχοντα του άπειρου και του φωτός, σύμβολον Θεού ζώντος, άφθαρτων, αέναον πυρ, κικλησκω προς εσέ ανωτάτη κοσμική σύνδεση και προστασία, άνοιξε μου την πύλη της μνημοσύνης και καθοδήγησε με σε υπέρ-λαμπρούς κόσμους, εκ των αληθινών συμπαντων ανερχόμενος αστήρ ειμί και του εκ του βαθουν αναλαμπών Διογένης Έλλην καλούμαι, περιφωτε μέγιστε Θεέ ανδρών τε Θεών παντοδύναμε και μεγαλοκρατωρ σεβάσμιε όλων, δια-νοιξε μου τα πυρήνας θύρας και δώσε μου τα πύρινα κλείθρα, φανέρωσε μου τα άρρητα μυστικά σου ίνα καταστώ άξιο τέκνο σου, πλησίον σου να ανελθω και πάλι.
Αφύπνισε με, Ενθύμησε με, Μύησε με, Ενεργοποίησε με
Έτοιμος Ειμί.


Φοιβε παιαν Φαέθων Απόλλων, αιώνιε περιφωτε αστέρα, βασιλέα των Δελφών, πυριπολε και πυριθυμε Θεέ των ουράνιων Ελλήνων, πυρσωματε, πυρφεα, φωτοκρατωρ, φωτοδοτα, υιέ του αληθινού φωτός και του πάτερ ζηνος, υπέρτατε οδηγητή του αέναου αδάμαστου αειζωου ελληνικού φωτός και της ολύμπιας αιώνιας αθάνατης ψυχής μου, πορεύομαι στην κραταιά φωτεινή οδό σου, ανοιξον τους οφθαλμούς μου και κατέστησε με νεμετωρ Έλλην, το ολύμπιον πάναγνων πανίερων φως δωσμου, βγάλε με από το σκότος της άγνοιας, με θεία φρόνηση, ουράνια σοφία και ολύμπιο θάρρος τίμησε με.
Αφύπνισε με, Ενθύμησε με, Μύησε με, Ενεργοποίησε με
Έτοιμος Ειμί.


Αθηνά Παλλάδα, αειπάρθενος, γοργοφερουσα, αιγιδοκρατουσα, πάνσεπτη κόρη Δίος, στρατηγέ, πανσερμιζουσα πνοή, υψηλό-δονούμενο φως προστάτεψε με και τοποθέτησε με υπό την πάνοπλη μορφή σου, καθοδήγησε με σε δίκαιες μάχες και νικηφόρα ρομφαία δώσε μου να πολεμήσω πλησίον σου, βοήθησε με να ολοκληρώσω την αποστολή μου με επιτυχία και επίσπευσε την παραμονή μου σε τούτη την χθόνια γαία.
Αφύπνισε με, Ενθύμησε με, Μύησε με, Ενεργοποίησε με
Έτοιμος Ειμί.



Υψηλοδονουμενη προσευχή-επίκληση προς την Ιερή Τριάς των Ελλήνων


* Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!

diogeneis
Η ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ


 
Simple Mind © 2011 SpicyTricks & ThemePacific.