Ad

Από το Blogger.
 
Τα άρθρα που υπάρχουν στο Simple Mind είναι επι το πλείστων ξένα και αλιευμένα απο άλλες σελίδες στο διαδίκτυο. Μπορείτε να βρείτε την πηγή στην κάτω μεριά του εκάστοτε κειμένου.

Για οποιαδήποτε παρατήρηση, συμβουλή ή ακόμα αν θέλετε να δημοσιεύσουμε κάποιο άρθρο σας μπορείτε να μας στείλετε mail στο masterlista11@gmail.com

Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2013

Οι 4 τροφές που μας κάνουν πιο δυνατούς!

Η επιλογή της κατάλληλης διατροφής ανάλογα με τους στόχους μας είναι ακόμη δυσκολότερη...
από το να αποφύγουμε τις τροφές που μας κάνουν κακό.

Μάθετε ποιες είναι οι 4 τροφές που μας δίνουν ενέργεια και ενισχύουν την αποτελεσματικότητα της σωματικής άσκησης.

1. Αυγά
Τρία μεγάλα αυγά μας δίνουν 260 θερμίδες, 20 γραμμάρια πρωτεΐνης, 1,5 γραμμάριο υδατάνθρακες και 17 γραμμάρια λίπος. Περιέχουν καλή χοληστερόλη, η οποία διατηρεί τα επίπεδα της τεστοστερόνης και τη σωστή σύσταση των μυϊκών κυττάρων. Τα άτομα που καταναλώνουν 3 αυγά (μαζί με τον κρόκο) σε καθημερινή βάση και ακολουθούν ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης έχουν 3 φορές καλύτερα αποτελέσματα σε επίπεδο δύναμης και μυϊκής μάζας σε σύγκριση με τα άτομα που καταναλώνουν 1 ή 2 αυγά.

2. Σολομός
Μια μερίδα σολομού έχει 415 θερμίδες, ενώ μας δίνει 46 γραμμάρια πρωτεΐνης, καθόλου υδατάνθρακες και 23 γραμμάρια λίπος. Είναι εξαιρετική πηγή Ω-3 λιπαρών οξέων, καθώς και εικοσαπενταενοϊκών και εικοσιδυαεξαενοϊκών οξέων. Τα άτομα που λαμβάνουν τις απαραίτητες ποσότητες Ω-3 λιπαρών οξέων έχουν αυξημένη μυϊκή δύναμη. Παράλληλα, αυτά τα λιπαρά αυξάνουν την ευαισθησία του οργανισμού στην ινσουλίνη, με αποτέλεσμα την καλύτερη σύνθεση μυϊκών πρωτεϊνών. Τα Ω-3 λιπαρά καταναλώνονται άμεσα από τον οργανισμό για την παραγωγή ενέργειας, κι έτσι δεν καταναλώνεται το γλυκογόνο που διατηρεί τον όγκο των μυών.

3. Μοσχάρι
Μια μερίδα καθαρό μοσχαρίσιο κρέας (με λίπη σε ποσοστό μόλις 15%) περιέχει 390 θερμίδες, 50 γραμμάρια πρωτεΐνης, καθόλου υδατάνθρακες και 20 γραμμάρια λίπος. Αυτό το είδος κρέατος είναι ωφέλιμο λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, κορεσμένα λιπαρά και καλή χοληστερόλη, καθένα από τα οποία ενισχύει τα επίπεδα της τεστοστερόνης. Περιέχει επίσης Ω-3 λιπαρά οξέα. Το μοσχάρι οργανικής προέλευσης είναι επίσης καλή πηγή λινελαϊκού οξέος. Τα υγιεινά λιπαρά έχουν αποδειχθεί ότι βοηθούν στην καύση του λίπους, ενώ ενισχύουν τη μυϊκή μάζα.




4. Ρόδι
Προσθέτοντας χυμό ρόδι σε ένα ρόφημα πρωτεΐνης, λαμβάνουμε 35 θερμίδες, 7 γραμμάρια υδατάνθρακες και καθόλου λιπαρά. Ο χυμός ρόδι έχει αντιοξειδωτική δράση, ενισχύοντας την καλή υγεία και προστατεύοντας τον οργανισμό από ποικίλες ασθένειες. Ενισχύει τα επίπεδα νιτρικού οξέος που υπάρχουν στο σώμα, τα οποία μας δίνουν ενέργεια και διατηρούν τη μυϊκή μάζα

Πηγή

Πηγή

*Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας

 
Simple Mind © 2011 SpicyTricks & ThemePacific.