Ad

Από το Blogger.
 
Τα άρθρα που υπάρχουν στο Simple Mind είναι επι το πλείστων ξένα και αλιευμένα απο άλλες σελίδες στο διαδίκτυο. Μπορείτε να βρείτε την πηγή στην κάτω μεριά του εκάστοτε κειμένου.

Για οποιαδήποτε παρατήρηση, συμβουλή ή ακόμα αν θέλετε να δημοσιεύσουμε κάποιο άρθρο σας μπορείτε να μας στείλετε mail στο masterlista11@gmail.com

Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2013

ΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ: 200 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕ… 10 ΕΥΡΩ ( ΠΡΟΣΟΧΗ "ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ",ΟΧΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ)

Μια άγνωστη για πολλούς δυνατότητα είναι γεγονός. Η κίνηση στους δρόμους με καύσιμο φυσικό αέριο ( προσοχή "φυσικό αέριο",όχι υγραέριο), το οποίο υπόσχεται μεγάλη οικονομία και προστασία του περιβάλλοντος.

Η ανάπτυξη δικτύου πρατηρίων από τη ΔΕΠΑ με το σήμa Fisikon και τι πρέπει να ξέρετε.
Το φυσικό αέριο, το συμβατικό καύσιμο με τα πολλά οφέλη, έχει μπει με πολλούς τρόπους στη ζωή μας, αποτελώντας την πιο... ρεαλιστική επιλογή για απρόσκοπτη κάλυψη των
ενεργειακών μας αναγκών τώρα και στο μέλλον.

Μόνο οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έχουν οικολογικό χαρακτήρα συγκρίσιμο με αυτόν του φυσικού αερίου – όμως η διάδοση της χρήσης τους απαιτεί πολύ μεγάλο έργο, που πρέπει να γίνει σε βάθος χρόνου και με μεγάλη επένδυση.
Αντίθετα, η διάδοση του φυσικού αερίου είναι πολύ πιο εύκολη και ρεαλιστικά εφικτή. Επιπλέον, αποτελεί εξαιρετικό εργαλείο για πιο γρήγορη και ομαλή μετάβαση στην εποχή όπου οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας θα υπερισχύουν.

Στη χώρα μας, όπως και σε όλο τον κόσμο, το φυσικό αέριο προσφέρει οικονομία και οικολογία σε πολλούς νευραλγικούς τομείς της οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας. Χρησιμοποιείται στην ηλεκτροπαραγωγή, στις επιχειρήσεις, στη βιομηχανία. Έχει μπει με φιλικότητα στα νοικοκυριά, επιτρέποντάς μας να έχουμε οικονομική, καθαρή θέρμανση, ζεστό νερό και μαγείρεμα. Και βέβαια, κυκλοφορεί στους δρόμους όλου του κόσμου, αφού διαδίδεται με όλο και πιο μεγάλη ταχύτητα ως καύσιμο για την κίνηση οχημάτων.

Στην Ελλάδα, η χρήση του φυσικού αερίου στην αυτοκίνηση δεν έχει γίνει ακόμη ευρέως γνωστή και οικεία στο πλατύ κοινό. Ευκαιρία να μάθουμε λοιπόν λίγα περισσότερα πράγματα σχετικά με έναν τομέα που αναμένεται να έχει εντυπωσιακή εξέλιξη, συντελώντας συνολικότερα στην ανάπτυξη της αγοράς αυτοκινήτου στη χώρα.

Η τεχνολογία του φυσικού αερίου στην κίνηση οχημάτων επεκτείνεται στην ελληνική αγορά

Το φυσικό αέριο για την κίνηση οχημάτων είναι πλέον γεγονός στη χώρα μας, ενώ μέρα με τη μέρα διεισδύει όλο και περισσότερο στην καθημερινότητα μας. Η ΔΕΠΑ, η εταιρία που προωθεί στην ελληνική αγορά το φυσικό αέριο κίνησης με την ονομασία FISIKON, δημιουργεί την υποδομή, προχωρά σε στρατηγικές συνεργασίες και υλοποιεί κινήσεις ώστε και αυτή η -γεμάτη οφέλη- χρήση του να είναι διαθέσιμη σε όλο και μεγαλύτερο αριθμό οδηγών της χώρας.

Ειδικότερα, η εταιρία - σε συνεργασία με τα ΕΛΠΕ - υλοποιεί το σχέδιο ανάπτυξης του δικτύου ανεφοδιασμού οχημάτων με φυσικό αέριο.
Οι καταναλωτές εντός Αττικής εξυπηρετούνται ήδη από το σταθμό τροφοδότησης στην Ανθούσα – ο οποίος λειτουργεί σε 24ωρη βάση, και εξυπηρετεί ΔΧ και ΙΧ οχήματα.
Ο δεύτερος σταθμός στα Άνω Λιόσια εξυπηρετεί αποκλειστικά λεωφορεία και απορριμματοφόρα.
Πρόσφατα, προστέθηκε ένας ακόμη νέος σταθμός στο Δήμο Κηφισιάς, επί της λεωφόρου Κηφισίας.
Αντίστοιχα, πλέον και οι Θεσσαλονικείς μπορούν να αξιοποιήσουν τα πολλαπλά οφέλη της αυτοκίνησης με φυσικό αέριο, εξυπηρετούμενοι από το νέο σταθμό ανεφοδιασμού φυσικού αερίου στο Δήμο Πυλαίας, στη Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής.
Σημαντικός αριθμός ΔΧ οχημάτων - λεωφορεία, απορριμματοφόρα, και ταξί -κυκλοφορεί ήδη στην Αθήνα, και αναμένεται προσεχώς και σε σειρά άλλων πόλεων ανά την Ελλάδα.
Το πλεονεκτήματα του φυσικού αερίου κίνησης μπορούν να αξιοποιηθούν τόσο από ΙΧ όσο και από ΔΧ

Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές διεθνώς «ψηφίζουν» οικονομία και οικολογία. Ανάμεσά τους οι αυτοκινητοβιομηχανίες Citroen, Fiat, Honda, Mercedes, Peugeot, Renault, Toyota και Volvo που έχουν λανσάρει εργοστασιακά οχήματα φυσικού αερίου. Στην ελληνική αγορά, τέτοια οχήματα διαθέτουν οι Fiat, Mercedes και Volkswagen, ενώ σύντομα αναμένονται ακόμα περισσότερες επιλογές.

Τα οχήματα φυσικού αερίου είναι οικονομικά – ιδιαίτερα λαμβάνοντας υπόψη τον ελάχιστο χρόνο απόσβεσης της αγοράς τους

Η διαφορά κόστους ενός συμβατικού οχήματος από ένα όχημα φυσικού αερίου είναι σχετικά μικρή. Αν αναλογιστούμε δε την οικονομία που επιτυγχάνουμε στην αγορά καυσίμου με το FISIKON, είναι φανερό πως γίνεται απόσβεση σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, έως και λιγότερο του ενός έτους

Ένα όχημα φυσικού αερίου μπορεί να προσφέρει ποσοστό εξοικονόμησης μέχρι 66% σε σχέση με τη χρήση βενζίνης. Ακόμα, με τo ίδιο κόστος καυσίμου διανύει πολύ περισσότερα χιλιόμετρα. Για την ακρίβεια, σύμφωνα με μετρήσεις που έγιναν σε αυτοκίνητο μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας, το όχημα διένυσε απόσταση 199 χιλιομέτρων δαπανώντας μόλις 10 ευρώ για τροφοδότηση με καύσιμο το φυσικό αέριο.

Τα οχήματα φυσικού αερίου εξασφαλίζουν απρόσκοπτη κίνηση

Όλα τα οχήματα φυσικού αερίου ιδιωτικής χρήσης είναι εφοδιασμένα με διπλό σύστημα τροφοδοσίας - βενζίνης και φυσικού αερίου - διατηρώντας έτσι τη δυνατότητα διπλής καύσης, και άρα και χρήσης βενζίνης. Έτσι, δεν υπάρχει ο παραμικρός κίνδυνος το αυτοκίνητο να μείνει από καύσιμο εφόσον μπορεί να ανεφοδιαστεί με βενζίνη εάν δεν υπάρχει κάποιο πρατήριο φυσικού αερίου σε κοντινή απόσταση.

Τα οχήματα φυσικού αερίου προσφέρουν όλες τις δυνατότητες των συμβατικών οχημάτων, και κάτι παραπάνω!

Με ένα αυτοκίνητο φυσικού αερίου έχουμε τις ίδιες ακριβώς δυνατότητες μετακίνησης όπως και με οποιοδήποτε όχημα βενζίνης – το μόνο που αλλάζει είναι ότι ο οδηγός πληρώνει λιγότερο για καύσιμα και προσέχει περισσότερο το περιβάλλον και την πόλη του.

Το FISIKON αντικαθιστά ισάξια όλα τα οικεία μας καύσιμα, σε όλες τις εφαρμογές τους. Οι ταχύτητες που μπορεί να φθάσουν τα οχήματα φυσικού αερίου δεν υπολείπονται εκείνων που φθάνουν τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Όσο για τη συντήρηση του κινητήρα, οι μηχανικοί υποστηρίζουν ότι το φυσικό αέριο συντηρεί τον κινητήρα, προστατεύοντας τα εξαρτήματα του και εξασφαλίζοντας την καλή λειτουργία του για σημαντικά μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από ότι άλλα συμβατικά καύσιμα.
Τα παραπάνω δεδομένα κάνουν ορισμένους να μιλούν για το… «καύσιμο του μέλλοντος».Πηγή Euro2day.

*Οσο για το κόστος μετατροπής ενός μεσαίου κυβισμού αυτοκινήτου κατά τέτοιο τρόπο ώστε να "φουλάρει" με φυσικό αέριο, εκτιμάται ότι δεν κοστίζει πάνω από 2.000 ευρώ.
Διαβάστε τη συνέχεια εδώ: http://greece-salonika.blogspot.com/2013/10/200-10.html#ixzz2hDvGIPDz

Από το kostasedessa
kalyterotera.gr

Πηγή

 
Simple Mind © 2011 SpicyTricks & ThemePacific.